- 7 juli, mobilinlägg

Hallå där, här var de tomt! ;p
Ja vad har hänt sen sist, jo jag har jobbat
massor, umgåtts med hjärtat och vänner
samt tränat endel. Har även varit på en
veckas semester i Rhodos med min fina pojkvän, de var min första utlandsresa
och de blir definitivt fler, helt awsome!
Så mysigt och roligt :) nästa projekt är hitta lägenhet och flytta hemifrån, hihi :) fast jaa körkortet oxå, men det har jag en plan för
nu, intensivutbildning och verkligen
råplugga och köra mycket sen borde
de vara mitt, har kommit halvvägs och anledningen till intensivkurs är just att jag
har annars knapert med tid pga
oregelbundna arbetstider. Har tre veckors semester snart och två av dem blir kurs,
sen får hjärtat semester och då blir de att
njuta och mysa.

Aja nu ska jag jobba vidare,
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0