- 24 februari

Hejdär,
Nu var de riktigt längesen man skrev, något jag kanske borde bli bättre på.
Har dock lite bollar i luften nu så som mycket jobb, ta tag i träningen ännu mer,
fixa klart körkortet och inte slappa mer med det. Sen även hinna med pojkvän,
familj och vänner =) Man får fördela sin tid helt enkelt.

Finns mycket jag skulle vilja skriva av mig, men jag tror inte riktigt de blir någon
bra nytta av det. Istället ska jag ge mig på att baka nyttiga proteinbars och laga
matlåda tills imorgon då det är dags för jobb igen. Ska iväg till min andra
halva lite senare ikväll oxå, myyyys =)! Men först träning såklart ;)
övningskörningen är redan avklarad för idag, tjoohoo!

jaa de var väl det justnu...
Bjussar på lite bilder, bla träning, träningsinspo och jag och min andra halva =) <3

 
 
 

Ha en bra söndag!
//
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0