- 17 april

Hej,
Jaa nu har de varit sådär jättedött här igen, vilket helt enkelt
beror på att jag inte riktigt är jätteförtjust i blogg.se längre, funderar på att byta
till kroppsnytt.se, Har tagit kontakt med dem och ska se vad som blir, andra val
är shapemeup, vilket oxå verkar vara bra bloggportal för just mina ända mål som till
stora delar är träningen, men självklart oxå mitt liv utöver det, så som min vackra 
pojkvän som jag verkligen älskar mer än allt, min familj samt mina vänner.

Jaa denna veckan började inte riktigt som tänkt, åkte hem från pojkvännen och skulle
träna och sen jobba, slutade med att de blev ett supersegt träningspass och kort efter
de fick jag svaret varför, jo jag fick magsjukan, som har hållt i sig sen dess, dock
lugnare än dag 1, nu känns de bättre och jag har provat med mjölkprodukter, lyckas
behålla dem, så imorgon ska jag tagga för jobb, ev träning då jag längtar efter det!
Får se vad kroppen orkar, är svag justnu..

Ska även se om jag drar förbi pojkvännen efter jobb, för nu saknar jag min fina lite
för mycket, trots vi bara varit ifrån varandra 3 dagar, hihi (a). Bättre människa
kan man inte träffa, så underbar!


Nää, nu blir de stopp för idag, ska käka mitt sista mål för dagen, blir jordgubbar och mjölk,,
(kanske mobilbloggar lite imorgon..)



Ha en bra kväll!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0