- 23 september

Hej.
Då var de söndag igen och denna vecka var över, tycker
den gått fort och varit ganska okej faktiskt, duger helt klart =)

Jaa, vad ska man skriva om idag egentligen, är ganska så slut
i kroppen efter jobb och träning. På jobbet var de egentligen
ganska så soft, men samtidigt låångtråkigt, var så himla
lugnt... Men då sparade jag ju på min energi till gympasset
efteråt, idag stod ben och rumpa på schemat och jag lovar,
I killed my workout ;) När passet nästan var klart kom Angelica
till gymmet och skulle träna, körde lite med henne oxå, lite allt
möjligt typ. Kul med sällskap, tyvärr krockar våra jobbscheman
lite väl mycket. Men ibland lyckas vi o träna tillsammans :)

Nää nu ska jag ta nått litet kvälls snack, maten efter träning
är redan bort förbränd. En smoothie skulle va gott, får
nog bli de =) Efter det så tippar jag på att jag går
och lägger mig, är aptrött och imorgon börjar jobbet
6,45, euuw.. Är inte alls van morgonpass, men
samtidigt är de rätt gött, slutar ju tidigt. Blir även
körskolan imorgon och jag hoppas som vanligt att de går
lika bra som de gjort senaste gångerna, bäst vore om de
gick ännu bättre ;)

Bjussar på dagens låt och motivationsbild,
Kelly Clarkson – Stronger (What Doesn't Kill You)



Ha en bra kväll!! =)
//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0