- 20 september

Hej!
Vad har alla för sig idag? själv har jag kört med bilskolan och fixat lite andra
ärenden, dock ej frisören då det var stängt för kurs idag, lite trist men jaa de
finns fler dagar. Bilskolan gick bra faktiskt, saker och ting börja släppa allt
mer och jag blir mer säker, trodde först att lektionen var tidigare än vad den
var men jaa så äre ibland ser man fel, fick va vaken tidigt ändå ;p

Annars så står plugg av teori på schemat nu, lika bra att passa på när man
är ledig.. Träningen får vänta tills senare, blir nog lång powerwalk idag, då
jag inte hinner till karlskoga och gymmet, för jag ska iväg till karlstad med
mina föräldrar och fixa lite saker, vem vet kanske ev blir shopping oxå? (a)
Stort behov av nya byxor, dem har jag nu är en aning stora, samtidigt
så vill man ju ha lite nytt, eller hur? =)

jaa nog om det, nu ska jag sätta igång med pluggandet.
Bjussar såklart på dagens låt och motivationsbild =)
Nause – Hungry Hearts - Radio Edit
Norlie & KKV – Freakopat   haha blev visst två låtar.



Ha en bra dag!!
//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0