- 19 september

Hej igen.
Har vilat lite från uppdateringarna igen av personliga skäl, har
varit alldeles för bitter.. Men trots det var det sjukt bra kontakt med
musklerna igår på gymmet och efter träningen var jag inte lika grinig,
skulle kunna tippa på att endorfinerna flöda? Jaa om inte annat så
är det väl någolunda bättre idag, kan dels bero på mina två dagars ledighet
från jobbet. Jobbar visserligen helgen, men de känns helt ok ändå =)!

Imorgon är det körlektion på bilskolan som gäller, taggar och hoppas den
ska gå lika bra som de senaste gångerna, trots att jag ska köra ny bil,
volvo istället för Ww Golf, haha men jaa ska nog gå bra :)

Funderar även på att ta en sväng förbi frisören och se om dem har tid
imorgon eller på fredag för färg och klipp av topparna, vill ha tillbaka
mitt mörka rödblonda hår och dessutom hellugg igen, trivs bra i det =)
så vi får väl se, visar resultatet isf på bloggen.

Egentligen finns det så mycket jag skulle vilja skriva, endast för att få
ur mig alla mina tankar, men nej tyvärr tänker jag inte göra det, just pga
de finns folk som läser som inte behöver veta allt.. Fast vem vill egentligen
veta allt? inte jag iallafall.


Äsch tror jag sätter punkt här =)
bjussar på dagens låt och motivationsbild.
Breed 77 – Zombie  rätt härlig låt, passar bra vid powerwalk haha.


Ha de bra alla!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0