- 16 september

God eftermiddag!
Vad gör alla idag, bakis,trött,pigg eller enbart söndagsslö?
Själv är jag relativt pigg och även söndagsslö jag menar vem blir
inte det :P? Har precis fått i mig lite god mat bestående av kött,
kokt potatis, egengjord sås och massa grönsaker *yummie*

Nu ska jag bara smälta maten och plocka iordning träningsväskan för
att vid kl 15 ta bussen till karlskoga och träna lite på gymmet, kommer
bli awsome som vanligt ;D Tänkte inviga nya träningskläderna haha.

Annars så blir det nog en lugn dag, funderar på att dra nån film eller
kanske dra till nån polare =) men det får man se hur det blir.

Ahja, nu ska jag nog avsluta inlägget innan de blir massa onödigheter.
Bjussar på en helt klart träningsinspirerande bild!

 

Ha det bra!! :)
//

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: visst:D oj jag minns inte, kan kolla upp det :)

2012-09-16 @ 16:58:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0