-15 september

 Hej.
vad har hänt sen sist jag bloggade? jaa jag har först och främst fyllt 20ÅR den
8 september, tjooohoo :D Fick mycket fina saker, bilder kommer längre ner i inlägget =)
Fick föresten spendera den kvällen med mina fina vänner, vi föra hos mig och drog sen
vidare fö utgång i karlstad, bussresan dit va den roligaste på länge hahaha..
Förövrigt förutom det så har det mest varit träning, och jaa den går bara bättre och bättre,
kommit på bra övningar för att forma kroppen =) Är ju inte ute efter att gå ner i vikt, utan jag
vill behålla mina former dvs tuttar och ass, men omfördela lite, så det är mer muskler och
fast liksom =) Så just nu prioriterar jag min träning, bilskolan, vänner och jobbet då!

Justnu lyssnar jag på musik och ska se om jag kan fixa sims 3 på min nya dator,
jaa ni hörde rätt, har köpt mig en ny datorn och den fungerar sjukt bra :D.
aja nu ska nog avsluta inlägget här med dagens låt och en bildbomb, hehe

Stiftelsen – Vart jag än går   sjukt bra låt, lyssnalyssnalyssna =)


Detta var sakerna jag fick + en stavmixer från bosch, perfekt för smoothies ;P
Samt så fick jag även pengar =)
Här kommer lite nya bilder på mig bla med nya kavajen =) Även bild på det ny inköpta idag
sportbh från casall, tänk att dem börjat sälja större storlekar, denna är i från DD kupa och
uppåt vilket är perfekt för mig som har minst F. Även köpt snyggt träningslinne från Nike =)


Det var allt för mig idag
Ha de bra
//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0