- 31 oktober

Hej!
Hoppas alla har de bra och inte väntat för länge på att jag ska blogga igen, höhö.
De går ju tyvärr en liten tid mellan dessa inlägg... Jaa iaf här sitter jag med världens
träningssug, vilket de inte varit mycket med denna vecka. Har varit hemskt trött
och utmattad i hela kroppen, har därför valt vila igår och idag. Måndagen körde
jag på rejält, fick riktigt bra kontakt med biceps, blev ett grymt pass.
Nu är jag ledig två dagar i från jobbet i o med att jag jobbar helgen, då
ska de bli träning, redan imorgon vid lunch. Angelica och jag ska köra
ett pass ihop, taggad till tusen för då är de liksom roligare =)
Köra tills vi inte orkar mer, de är vad som ska bli kan jag lova. Rygg och
axlar ska formas samt lite kondition men på crosstrainer då mitt knä
klappar ihop annars. jaa de vill inte riktigt vara som det ska men de
blir inge bättre av att inte göra något. Så jag är helt enkelt bara lite mer
försiktig =)

Förövrigt så ska jag under mina lediga dagar träffa kusin Maleén och hennes
lille son Emil, ska bli så kul då dem annars bor i Umeå =). Ska även fixa
lite småärenden på stan, så som shoppa lite shampoo o annat sånt.
Övningskörning med pappa ska oxå hinnas med! *prioprio*

Nä nu ska jag ta att se nån film eller nån serie ist för att sitta här.
Laddar som vanligt upp dagens låt och motivationsbild.
Dagens låt: Thyreos – Wise Man's Story
Låtarna med de här bandet har tvärfastnat på hjärnan, sååå grymma
och passar bra till träning dessutom!


Ha en bra kväll!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0