- 28 oktober

Hej!
Helgen börjar nå sitt slut och den har faktiskt varit riktigt bra, började
fredagskvällen efter jobbet med lite fest med trevligt folk, Thyreos på
Statt i karlskoga, grymt band btw =)! Sångaren i bandet sjöng på min
systers bröllop för ett par år sedan, var lika bra då.

Förövrigt så käkar jag lite popcorn justnu, lite gott blire på helgerna =)
Känner att detta blir nog tidig kväll är himla trött. Jobbade ju lördagen
efter den sena kvällen på fredagen men de gick riktigt bra trots att
man va lite seg o trött.
Idag har jag umgåtts med fina syster, daniel, mina föräldrar och mys
hundarna. Lyckan som blir när man träffar sin syster är härlig, sånt
band vi har alltså, bästa vänner =)
Sen när dom åkte hemåt så tog jag och pappa min bil och övningskörde
lite, gick riktigt bra idag! Ska köra några gånger denna vecka oxå samt
försöka få en tid på körskolan oxå. =)

Nämen nu tror jag att jag avslutar detta, blir bara massa babbel annars.
Dagens låt,motivationsbild och formcheck =)
Dagenslåt: Thyreos – Dreams of Tomorrow



Ha en bra kväll!! =)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0