- 20 oktober

Hej!
Lördagskvällen börjar krypa sig på och jag antar att även detta blir en
lugn helg, trots att man va sugen på utgång, men jaa de kommer fler
helger...såklart =)
Förövrigt idag så har jag övningskört lite med pappa, gick rätt bra trots
att de var mer trafik ute o åkte än vad jag är van vid. Man måste ju
kämpa sig förbi den fobin oxå eller jaa iaf jag som tycker de är lite
jobbigt med mycket trafik än så länge. Man är ju som sagt lite
ovan än, men med övning så blir ju även de bättre. :)

Jag har även färgat mitt hår så nu är de mörk rödblond färg igen.
Färgade hemma för första gången på länge och än så länge
är resultatet helt super! Tackar min mamma för de.

Nu sitter jag och letar lite info om bra matrecept och
ett försök till att lägga upp träningschema så de blir
lite mer ordentligt. Eftersom att jag är så intresserad
av just kost och träning så kan faktiskt detta va roligt,
även om de inte folk tror det. Men lite senare ska jag
faktiskt unna mig lite ostbågar och nått glas cola
ska nog även dra en film och mysa ner mig i min
onepiece :)

Har några funderingar på att byta bloggportal men
kommer stanna kvar här tills jag bestämt mig =)
Nu kör vi på de vanliga... dagens låt och motivation =)
Slänger in bild på hårfärgen oxå, bilden visar inte helt
rättvis färg men de får duga. Lägger med en bild på mig
oxå, axlarna börjar ta form =) (obs löst sittande linne på
bild, har "kurvorna"
kvar..)
Dagens låt: Stiftelsen – Vildhjärta
 


Ha det bra!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0