- 13 oktober

Hejdär! =)
Jaa nu har de dröjt sådär igen, men vet ni nu är jag på gång alltså,
körkortet går framåt, träningen går bättre, jobbet går bra och jaa
till och med jag mår bra. Visst alla har sina ups and downs men
som sagt, jag börjar få en balans på de hela =).

Har haft en bra vecka hittills, förutom mitt högra knä som bråkar
med mig, antagligen överansträngt eller så har jag nått virus
i kroppen som är påväg att bryta ut, no idea?. Men har iaf
köpt en gel för det, ska hjälpa till vid såna här besvär, provade
den nyss och än så länge så känns de lite bättre =).
Ice Power heter gelen, köpt på apoteket ca 85kr.

Förutom det så har jag väl typ nördat sims 3 hela dagen efter
jobbet, känns som om man ska ha såna dagar ibland oxå
eller hur? =). Har till och med unnat mig lite chips, hoho.
Gott var det, men ångrar mig säkert senare när jag får
ont i magen, som jag alltid får när jag äter chips.
jaja nog om det.

Bjussar på dagens motivationsbildsamt en bild
från min träning + dagens låt såklart =)


Dagens låt är: Stiftelsen – Ur balans

Ha en bra kväll allihopa
//

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0