- 2 juli

Hej,
jaa här var de ju tomt...
Kanske får börja uppdatera mera, haha. jja vad gör jag justnu?
Har precis tagit mig väl behövd sommar semester från jobbet i
ca 2 veckor. Första dagen idag om man inte räknar med
helgen. Och vet ni, jag har kört mitt livs första körlektion
på bilskolan och jag kan bara säga att det gick betydligt
bättre än vad jag trodde att det skulle.
Kör min andra lektion på onsdag, såå håll undan ;D
haha skämt o sido..

I förövrigt så gör jag inte mycket latar mig, ska ut på en
springtur om en stund, bara ladda mobilen först och tagga
med braaa musik =). Träning, vänner och jobb är väl
prio 1 just nu, om man inte räknar med körkortet då.
Känns bra, men ibland tänker man för mycket, eller iaf
jag och då blir dagarna mindre bra, men det börjar
släppa, som tur är =) What doesnt kill you, makes you
stronger, right?
:)

ah nu blire bara massa onödigt babbel. Lägger upp några
träningsinspirations bilder istället ;D
Watch and get inspire!



De var allt, nu ska jag ut och springa!
Ha det bra!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0