- 24 aug

Hejdär!
Jaa dags att uppdatera igen kanske, är dock sjukling, feber + förkylning -.-'
så nå jobb vart de inte för mig idag heller, men satsar på att bli frisk snart,
hel träningsvecka borta då jag spenderat mer än halva veckan sängliggandes,
är lite piggare idag mot resterande dagar men fortfarande svag..

Vet inte riktigt vad jag vill skriva, finns mycket men det skulle blir för komplicerat
och långt om jag skrev ut alla mina tankar, så vi spar på dem en stund till.. =)

Annars så rullar väl livet på rätt bra, träningen går bra faktiskt. resultaten börjar visa
sig men det kan alltid bli bättre! haha.
Laddar upp några bilder på träningen och även några ifrån min och systers
fotografering i stockholm, kom på att jag inte visat dem ännu =).


haha ego de blev men ahja ^^,
Nu ska jag glo film o krya på mig.
Ha det bra!
________________________________________________
- jag måste våga för att kunna vinna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0