- 28april !

Hej. :)
Ännu en jobbdag är gjord och även en lördag har strax nått sin
senare kväll. Jobbdagen gick bra med var lite tuff emellan åt,
men sånt är väl livet! :)

Annars har jag endast tagit det lugnt idag, tvättat lite, lagt upp tränings-
schema och ätit dipp och grönsaker, muuums. Blir strax att se några
skilda världar avsnitt oxå, ännu bättre haha :P

Köpte även dessa reebook easytone som jag nämnde i tidigare inlägg,
alltså shit så himla sköna att gå i, rekommenderar verkligen dem :)
Då mina även var till kampanj- pris så kan det ju inte bli så mycket bättre,
eller hur? Bild på dem kommer om snar framtid. Och även på mina nya kläd
inköp, några var för ett tag sen men som jag ej visat och några är ifrån igår,
fick dock åka och byta storlek idag då jag min dumnöt gissade att jag
fortfarande hade samma storlek som förut, men denna gången var det
alldeles förstort, tog ca 2 storlekar mindre istället, supernöjd tjej, haha!

Nog om det, imorgon taggar vi jobb igen och även träning, wiiihoo!
Ska bli så gött o ge musklerna va dom tååål. Träningsvärk är nog
bland den bästa värken man kan ha, då vet man att man gjort nått =)
Nog om det, nu ska jag byta plats från data- rummet till sängen istället
och glo mina skilda världar avsnitt.

Ha en fortsatt bra kväll alla.
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0