- 25 april

Hejdär.
Har alla en bra vecka? Jag har det iaf, fått massa energi i kroppen och vill bara
träna,träna, träna liksom? shit vilket rus de ger alltså. Ska alldels strax ner till
gymmet och köra ett pass, sitter och taggar nu med goooood music =).

I förövrigt så är jag på jakt efter "det perfekta" gymmet, har hittills inte hittat det,
bara leta vidare liksom haha.. Var och provade på Colluseum Club i Karlskoga igår,
men njaa det var nog inte riktigt varken min eller Angelicas stil efter ett tag, men vi
prova iaf, alltid ett plus. Hehe skulle dock inte förvåna mig om jag hamnar ännu en
gång på galaxen -träning och hälsa, här i kristinehamn då det var där jag började för
ca 4-5årsen. Trivs där och får igång pumpet bäst där, mot när jag var på ett annat här
i stan, men som sagt det märks =).
Blivit grymt sugen på att skaffa mig ett par easytone skor från reebok, verkar
va så sköna! och även ett alternativ till mina asics, som även dom är rena himlen
att gå och träna i.

Men nu ska jag byta om och även packa träningsväskan, sen blir det cykeln
till gymmet, taggad tjej! Skriver mer senare eller imorgon.
Ha det bra!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0